Castle Clash: Guild Royale Today: 14    Total Posts: 1186079

Total:#36

Create Thread

[Chat (Android)] I TOLD IGG AND YOU ON THIS FORUM, NoBODY wants to listen, this happened

Hot Topics Close [Copy link] 35/5532

#1
Posted on 4/12/14 3:44:19 AM | Show thread starter's posts only

Edited by AptenodytesX98 at 4-12-2014 09:46 AM

Clash of Clans has Guild wars and they made a promo video of CoC in 3D.

I suggested this idea weeks and month ago, now this idea is already done, thanks IGG, you are walking behind CoC what your gonna do now?

Signature
#2
Posted on 4/12/14 3:48:15 AM | Show thread starter's posts only

HAha, stupid IGG fgts ;P

Signature
#3
Posted on 4/12/14 3:49:07 AM | Show thread starter's posts only

chicken.boss199 replied at 4-12-2014 09:48 AM
HAha, stupid IGG fgts

They cant fight back, lmfao

Signature
#4
Posted on 4/12/14 3:55:57 AM | Show thread starter's posts only

lol they cant ripoff CoC that would give CC a bad reputation and i dont find plan wars that special

Signature
Proffesional Hobo
#5
Posted on 4/12/14 3:56:06 AM | Show thread starter's posts only

AptenodytesX98 replied at 4-12-2014 03:49 AM
They cant fight back, lmfao

they can`t implent this now, that would be rip-off... we will probably never see clan wars...
And igg will work on stupid new heroes, and 6th hero base.... they will never focus on the real issues: hacking, HB issue , and missing features like clan wars, and E.T.C

Signature
#6
Posted on 4/12/14 3:59:17 AM | Show thread starter's posts only

what they gonna do now? implent more hero bases, and stupid features they get money from.
COC    doing what players want, working on a good game
CC       making this game ONLY to get money, doesn`t care for players, shitty live support.....


COC, doesn`t have hackers
CC have lack of HB, since HBm was made, (some months ago), they don`t really care for us, until we stop spending money.

Signature
#7
Posted on 4/12/14 4:12:49 AM | Show thread starter's posts only

Until players stops buying gems, IGG will continue to add more income generating contents on their game and will continue to laugh at us. :(

Signature
#8
Posted on 4/12/14 4:15:32 AM | Show thread starter's posts only

chicken.boss199 replied at 4-12-2014 09:59 AM
what they gonna do now? implent more hero bases, and stupid features they get money from.
COC    doi ...

you are completely right. Everthing wat happened since last year, they think only money, thats why CoC earns maybe 1.000.000.000 or more a year. I hope IGG will do something great. CoC has very nice features I like IGG dont have. Pfff

Signature
#9
Posted on 4/12/14 4:54:10 AM | Show thread starter's posts only

your a douchefeg. go play the other game. better yet go play farmville and complain to zynga..they give you free stuff every time you have a chat with them

Signature
[center]Face[/center]
#10
Posted on 4/12/14 4:55:40 AM | Show thread starter's posts only

yes, I agree with some of what you are saying OP. And even though I do, and I also play COC and CC . .CC pawns COC. I just find myself playing it way more. Rip off bla bla bla "there is no such thing as original thought"

Signature