Castle Clash: Guild Royale Today: 2    Total Posts: 1185290

Total:#23

Create Thread

[Chat (Android)] Who intrested?

Hot Topics [Copy link] 22/2368

#1
Posted on 10/13/13 3:11:17 AM | Show thread starter's posts only

This is my 3rd account and i want to give it out for FREE. Im currently no able to manage three account in the same time. Email used for this account is newly created and just for the use of this game no other things linked to this email login.

For those intrested pls reply this thread with the screenshot of your current base. (mostly for those haven't get any legendary hero or messed up their might) I will evaluate who need this account most and i will give him/her the email and password.(he/she can change the password so i cannot login back to this account)

With lvl3 centaur, lvl4 griffin and some 4 star hereos you should have no problem raiding at 4500 might.

There s no hanky panky on this account giving. Truly want to keep this account alive since the hero and troops is upgraded quite high lvl and time consumed on the upgrading.

:-) :-) :-)

Signature
#2
Posted on 10/13/13 3:38:43 AM | Show thread starter's posts only

Ill take it, i always wanted a second account.
Sorry for the really crappy photo, last one i had before the screenshot thing broke.

Signature
#3
Posted on 10/13/13 5:34:45 AM | Show thread starter's posts only

89358678 pls give me your email and I will email u the login detail of druidkiller. You take good care of Druidkiller pls... :-)

Signature
#4
Posted on 10/13/13 3:47:52 PM | Show thread starter's posts only

My current heros.  Yeah im interested in a second base but i do already have some legends.

Signature
#5
Posted on 10/13/13 6:06:08 PM | Show thread starter's posts only

Edited by ArchieKazzi at 10-17-2013 06:28 PM

if the account is still available then I'm interested. I've been playing for 76 days, spent thousands of gems and no legendaries-(
here are my screenshots

Signature
#6
Posted on 10/13/13 11:43:42 PM | Show thread starter's posts only

89359678 is not replying me so this account is still available.

Signature
#7
Posted on 10/13/13 11:46:16 PM | Show thread starter's posts only

Archikazzi I will give it to you if your screenshot prove that you have no legendary.

Signature
#8
Posted on 10/14/13 12:31:10 AM | Show thread starter's posts only

luckyau replied at 10-14-2013 12:46 AM
Archikazzi I will give it to you if your screenshot prove that you have no legendary.

Signature
#9
Posted on 10/14/13 8:34:07 AM | Show thread starter's posts only

Edited by ArchieKazzi at 10-17-2013 06:28 PM

luckyau replied at 10-14-2013 12:46 AM static/image/common/back.gif
Archikazzi I will give it to you if your screenshot prove that you have no legendary.

hmmm... thats' s weird, I posted links for screenshots but I can't see them on my phone or tablet but I do see them from a PC. So gonna try again. If it won't work gonna send you PM

Signature
#10
Posted on 10/14/13 8:41:02 AM | Show thread starter's posts only

Edited by ArchieKazzi at 10-17-2013 06:29 PM

Oh OK, now it should work

Signature